VaSE... EsHghAM ...:-*


×× dokhtar koli ××

home | profil3 | e-mail | archive | daily | designer

شعر هایم را میخوانی و میگویی روانپریش شده ام ...

پیچیده است ... قبول ...

اما من فقط چشم های تو را مینویسم ....

تو ساده تر نگاه کن !!!

 

 

سکوت میکنم ...

بگذار × حرف ها × آنقدر یکدیگر را بزنند ... تا بمیرند !!

 

 

مثل اینکه شاهرگ احساسم را زده باشی ...

بند نمی آید ...× دوست داشتنت ^^

 

1 . یه مدت به خاطر امتحانا نبودم ولی کامنتاتون مث همیشه خوشالم کرد : - ))))

2.قربون هر چی رفیق آسه ...

3.و اینکه .... هی با تو ام × مخاطب خاص × یا بهت میرسم ...یا نمیزارم کسی بهت برسه !!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Sherlock
ساعت19:40---7 تير 1393
Salam
MrCi az khabareT
Sry dir omadam


atefeh
ساعت20:58---4 تير 1393
بچــــه که بودم

فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد

بـــــــزرگ شدم

دیـــدم
شنیـــدم
رفتــــم
آمـــدم
و یــــاد گرفتــــم

نــــه

آدمها هم نیــــش میزننـــد

هر چقـدر صمیــــــمی تر و عزیزتر

نیششـــان ســـــمی تــــر


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت20:37---11 خرداد 1393
بـَعضـے وَפֿــتـآ بـآیـَـכ تـَنهـآ بـآشـے ، تَنهـآـے ِ تَنهـآ ....

تـآ مـَرز ِ اِنفجـآر بـرـے ....

اونـوَפֿــ כر ِ اُتـآقـ ُ بـآز ڪـُـنے ُ بـآ هَمـوטּ لـَبـפֿـَـنـכ مـَسـפֿــَرــہ ـے هَمیشگـے

وـآنِــموכ ڪـُـنـے ڪـہ هَمــہ چے פֿــوبــہ ..!!


ميثم
ساعت20:21---11 ارديبهشت 1393
سلام دوست عزيز وب قشنگي داراي خوشحال ميشم به من هم سر بزني

تیک تاک
ساعت9:44---23 اسفند 1392
وب خوشکلی داری یسنا خانوم موفق باشیـد
پاسخ:ممنون عزیزم


مجید
ساعت3:01---29 بهمن 1392
سلام وبلاگتون قشنگه به کارتون ادامه بدید موفق باشید به منم سر بزنید دوست عزیز اگه خواستید منو لینک کنید بعد خبر بدید لینکتون کنم خدانگهدارتون

HOSSEIN
ساعت16:44---27 بهمن 1392
به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد ...

اندوه پنهان شده در لبخندت را...

عشق پنهان شده در عصبانیتت را...

و معنای حقیقی سکوتت را ...


دخترک روستایی
ساعت1:35---19 بهمن 1392
این امیر و یسنا یه دو دقیقه با هم نمیسازن

میگم شما تو مجازی اینجوری میپرین بهم، وای به روزی که یه جا همو ببینین

قتل روشاخشه، شک ندارم
پاسخ:این همینجاشم خودشو خیس میکنه چ برسه روزی ک منو بببینه خخخخخخ


گلی
ساعت5:56---16 بهمن 1392
با جمله اخری شدیییییییید موافقم.. فدات

HOSSEIN
ساعت23:06---13 بهمن 1392
سلام دوست عزیز وب خوبی داری لینکت کردم توام بلینک

امیر حسین
ساعت15:41---13 بهمن 1392
عقل نداری راحتی به خدا !!
پاسخ:باز خودتو به من چسبوندی ؟ برو بابا بو میدی خخخخخ


امیر حسین
ساعت15:39---13 بهمن 1392
خدا شفا بده به همین برکت
پاسخ:تورو هم خدا شفا بده منتهی شفا با سرکش فتحه نه کسره خخخخ


امیر حسین
ساعت15:37---13 بهمن 1392
اخه شلغم ترس داره ؟؟؟ نه خدایی ترس داره ؟؟؟؟
پاسخ:پس چرا رنگت پریده اخه ؟


arash
ساعت16:51---12 بهمن 1392
عالی مثل همیشه


پروانه
ساعت0:44---12 بهمن 1392
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´ ´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶ ¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´ ¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´ ´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´ ´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶ ¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶<b r /> ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶<b r /> ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶<b r /> ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶ ¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´ ¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´ ´¶


امیر حسین
ساعت0:37---12 بهمن 1392
ینی تا من بهت سر نزم بهم سر نمیزنی دیگه
پاسخ:عه عه عه من سر نزدم ؟؟؟؟؟ خدا دروغ گو ها رو دوست نداره ها امیر !!


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت19:53---11 بهمن 1392
آپممممم

arash
ساعت19:08---10 بهمن 1392
به علت در گذشت پدر مهربان و غمخوار کودکان خیابانی شکیب بی رغیب و دو تن از فرزندان گرانقدرش جاوید و سوسک توله وابراز همدردی با توله ای که هر وقت مادرش گند بزنه جفتک می پرونه سیم ثانیه سکوت (می تو)
پاسخ: :-))))))))))))))))


امیر حسین
ساعت15:18---9 بهمن 1392
نـــــــــــــــــــــع شلغم جان

✖حرفای یک خلوچل✖
ساعت15:34---7 بهمن 1392
از روے کینــه نیــسـت اگــر خـَنجــر بــه سـینــه ات مــے زننــد
ایـن مردمــــان تنـــها بــه شــرط چاقـــو
دل مــــے برنـد!


✖حرفای یک خلوچل✖
ساعت21:13---6 بهمن 1392
✗بـَعضـے وَפֿــتـآ بـآيـَـכ تـَنهـآ بـآشـے ، تَنهـآـے ِ تَنهـآ ....
هـے آهَنـگــ گوشـ بــכے ، فِكــ ڪـُـنـے ، هَمــہ چيـو بـريزـے تـُو פֿــوכتـــ ...
تـآ مـَرز ِ اِنفجـ(!)آر بـرـے ....
اونـوَפֿــ כر ِ اُتـآقـ ُ بـآز ڪـُـنے ُ بـآ هَمـوטּ
لـَبـפֿـَـنـכ مـَسـפֿــَرــہ ـے هَميشگـے وـآنِــموכ ڪـُـنـے
ڪـہ هَمــہ چے פֿــوبــہ ..(!!)


Amin va mahdiye
ساعت5:30---6 بهمن 1392
سلام آجي يسنا



زود به زود آپ كن آجي
پاسخ:وخ نمیدالم خووووو :(((


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت14:09---5 بهمن 1392
آپـــــــــم

arash
ساعت13:10---5 بهمن 1392
هروقت دل کسی رو شکستی

روی دیوار میخی بکوب

تا ببینی چقدر دل شکستی

هروقت دلشان را به دست اوردی

میخی را از روی دیوار بکن

تا ببینی چقدر دل به دست اوردی

اما چه فایده...؟؟

که جای میخ ها بر روی دیوار می ماند
اپم بیا ....


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت15:04---4 بهمن 1392
آجی من 15 سالمه رشته کجا بود!خخخ

توی داستان گفتم 19

داستان قبلیه 22 سالم بودا!

رشته هم میخوام موسیقی بردارم با زبان
پاسخ:مففق باشییییییی عجیجم :-))))))


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت17:30---3 بهمن 1392
آپممممم

ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت17:20---3 بهمن 1392
داستان آپهههههههههه

fahimeh
ساعت21:55---2 بهمن 1392
خدایا خواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد..چه کسی بهتر ازتو؟


ولی عجیب دلتنگم
پاسخ:منو جون پناه خودت کن برو ...بزار پای این ارزوم واستم ... ب هرکی بهم گفت ازت رد شده ..قسم میخورم من خودم ...


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت19:04---1 بهمن 1392
اِهــم اِهـــم ...!

آپــ

آپــــ

آپــــــــ

دِ بابا آپـــــم دیگـه! اِ ...
پاسخ:اومدمممممم


honey
ساعت17:52---1 بهمن 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام ب عجقولي جون

خوبي؟

بهتري؟

اومدم بگم اپم بدو بپر وبم نظر يادت نره!

واس هر پست ي نظر گفته باشم!


پاسخ:سیلامممممممممممم عجیج دلمممم . هانی ب قران لهت میکنما خخخخخ . خعلی خب باعش باعش من ک فردا تورو میبینم خخخخخ


honey
ساعت15:59---30 دی 1392
سلام عجقولي


خوبي؟بالاخره تونستم پستتو ببينم!با explorer اومدم!


ايول!حال كردم زيبا بود

اورين اورين باز بنويس

ي سر ناقابلم ب وب ما بزن البته هنو اپ نكردم

اپ كردم خبرت ميكنم

ب مخاطب خاصتم سلام برسون و از طرف خودت ببوسش

بووووووووووووس فعلا!

باباي عجقولي
پاسخ:خوش اومدی بزکم . باجه باجه حتمی حتمی ماچششششششش میکنم


امیر حسین
ساعت19:52---29 دی 1392
شیطانه گه می دهنا بازا کونم انه بوشورماااااا
پاسخ:خفه بو ره .


✖حرفای یک خلوچل✖
ساعت15:54---29 دی 1392
چنــدان هم دور نیستــــی ؛

فقط به انــدازه ی یک نمیـــدانم از مــن فاصـــله گـرفتــه ای !

آری ، "نمیـــدانم" کجـــایی ؟


امیر حسین
ساعت22:05---28 دی 1392
تو نمیفهمی، دوستانم متوجه نیستن

اصن شلغم مغز نداره که اینا رو درک کنه

تازشم خودم فهمیدم آپ جدیدته
پاسخ:ای بار بزنم تی مچه پچه ی وترکنم تره حالی به می میره در نکفی :-))


دل شکسته
ساعت17:10---28 دی 1392
قشنگ بود یسنا خانوم

eli joon
ساعت13:36---28 دی 1392
سلامممممم عجیجم
مثل همیشه نامبــــــــــــــر 1 بوووووووود


solaleh20
ساعت11:57---28 دی 1392
سلام
قشنگ بودن


arash
ساعت23:50---26 دی 1392
عالی بود


کلاغ سیاه
ساعت19:17---26 دی 1392
مــــــــــــــــــرسی کلی
دمت گرم


ava
ساعت19:16---26 دی 1392
قربونت عزیزم

کلاغ سیاه
ساعت16:33---26 دی 1392
این قالبو از کدوم سایت گرفتی ؟؟

خیلی جالب انگیزههههه
پاسخ:تو گوگل بزن قالب های queen


کلاغ سیاه
ساعت16:31---26 دی 1392
بابا مخاطبِ خاص دااااااااااااار

پلاک عشق
ساعت0:53---26 دی 1392
خوب اجی ...خوب هستی ......ممنون که نظر دادی ......شاپرک .....تنها دلیلی که می نویسد

.

.

عشق است ...سه حرف بیش تر نیست اما دنیا راز دارد و رمز......خدا کنه شیرین غرق شید تو عشق پاکتون .......مراقب داداش ما باش زیاد اذیتش نکنی ...والا فقط بوسش کن..بای
پاسخ:باش داداشیییییی بوسش نکنم چ کار کنم :-))))))


پروانه
ساعت21:24---25 دی 1392
سلام عسلم.خوبی؟

ممنون از دعوت قشنگت آبجی خوشگل خودم.

مواظب خودت باش.منم الان میخوام آپ کنم بودی بیا
پاسخ:قفونت برم من همیشه خوبـــــــــم . باش حتماااا


ava
ساعت21:22---25 دی 1392
سلام یسنا جون خودم.

مثل همیشه پستت حرف نداشت.

ایشالا که امتحاناتو خوب دادی.

نمی دونم چرا فکر می کردم دانشجویی،الان پروفایلت رو خوندم!!!!

خواهر من سه روز ازت کوچیکتره


پاسخ:الهی آبجی کوچیکه !!!


natalie
ساعت20:12---25 دی 1392
سلوووووووووووووووووووم عجیجم

دلم برات خیلی تنگیده بود

خیلی خوش حال شدم نظرتو دیدم عجیجم

اپتم مثل همیشه توپه توپه
پاسخ:ووووووووووی منم دلم ی ذره شده بود برات وروجکم


کیانا
ساعت18:45---25 دی 1392


ترمه
ساعت18:16---25 دی 1392
نه اسمش عشق است...
نه علاقه...
نه حتی عادت ...
خریت ... محض است:|
دلتنگ کسی باشی
که دلش با تو نیست!
::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::
سلام یسی جووووون
خیلی خیلی قشنگ بودن متنات
میسی.


کاترین.حس مبهم
ساعت18:06---25 دی 1392
سلام جینگیل من
پاسخ:های های کتی جونممممم . ب قول سلاله دنیا ب کامه خخخخخ


Amin va mahdiye
ساعت17:04---25 دی 1392
Mese hamishe kheli khas minvisi ajiiiii eyval dari golam





Jomle akharit kheli ghashang boood
پاسخ:عجیجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | 10:58 AM | Ya$Na | |

yek!12o0n3